הפגנת תושבי הדרום: "11 חודשים אנחנו סובלים והממשלה שותקת"

אסתי פלד No Comments on הפגנת תושבי הדרום: "11 חודשים אנחנו סובלים והממשלה שותקת"

אחד מהמפגינים שהשתתף בהפגנה הערב כנגד מדיניות הממשלה בטיפול בארגון הטרור חמאס, איתי פכטר, התראיין ל'מהדורה המרכזית' | "שלושת הילדים שלי, חיים בחשש, אבא יהיו תיזוזי לילה היום, יהיו הפגנות על הגדר? אין ביטחון וזה בלתי נסבל" | האזינו

ההפגנה הערב צילום: דוברות המשטרה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפגנה נערכת כעת בכביש שדרות כנגד אוזלת ידה של הממשלה בטיפול בארגון טרור חמאס. איתי פכטר חבר קיבוץ כפר עזה התראיין היום (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, איתי התייחס לסבל שעובר על תושבי העוטף כבר 11 חודשים, "יש כל לילה תיזוזים פיצוצים, בלוני נפץ ותבערה ששרפו את כל העוטף, הפגנות צעדות שיבה שריפת צמיגים. כמו שתושב תל אביב רוצה שקט גם אני רוצה שקט. איך עושים את זה? לא תפקידי יש ראש ממשלה שאמור להוביל מדיניות בעניין".

הממשלה לא עושה כלום: "ב11 חודשים האחרונים לא הייתה כלום. רק שנפל טיל במשמרת יש מהדורות כל הלילה. שהקבינט לא ישקרו ולא יקשקשו, צריכים לתת לנו שקט. מה שקורה כרגע הממשלה לא עושה כלום".

חיים גיהנום: "שלושת הילדים שלי, חיים בחשש, אבא יהיו תיזוזי לילה היום, יהיו הפגנות על הגדר? אין ביטחון וזה בלתי נסבל. ככה אי אפשר להמשיך, חייבת להיות מדיניות ברורה".

האזינו לריאיון המלא:

צילום: דוברות המשטרה


0 תגובות